bra avslut på denna dag

jag vet inte om man bör unna sej saker som kostar, men efter den här dagen var jag bara tvungen. den där kjolen ska bara bli min min min. nu hoppas jag bara den sitter & är lika fin som på bild.. men än så länge har ingenting slagit fel som jag beställt så det blir säkert bra.

den här dagen har som sagt inte varit min allra bästa på ett tag, men jag har lik förbannat tagit mej igenom den. vid femtiden i eftermiddags höll jag bokstavligt talat på att få en panikattack, eller vad det nu är, vilket jag inte fått på väldigt länge. det blev för mycket känslor & som många av er kanske vet är jag otroligt känslosam. det finns mycket tankar och funderingar i mitt huvud denna kväll.. tankar kring livet. vad människor prioriterar & inte. jag skulle vilja bli någon typ av vägledare för människor som känner sej vilse eller på fel bana i livet. det tror jag att jag hade klarat alldeles strålande!

dagens allra allra bästa har iaf varit helt fantastiska .

erika
för orden kring mej som inspirationskälla!

anna
som inte bara är bra utan bäst

carolina
för att du är du & ingen annan

linda
för att vi äntligen skall få bli "systrar"!

karin
för att du är en av anledningarna till att jag idag är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91