brudtärna next!

idag var vi & tittade efter kläänning till christian & lindas bröllop där jag skall vara tärna tillsammans me min syster & lindas två systrar.. det var sååå kul & vi hittade ett par riktigt fina, men det var en vi fastnade för speciellt. får se vad de andra tre tärnorna anser, men jag hoppas att de tycker jag christian, linda & jag..! åh, som jag längtar till den dagen då bröllopet är.. kan bara tänka mej hu mycket brudparet längtar. ska nog ta på låtarna jag tänkt sjunga en stund nu faktiskt. tänk att när bröllopet är har jag sprungit marathon.. helgen innan! tänk att jag ska göra det det här året.. först hade jga ju tänkt vänta ett år.. & "bara" köra göteborgsvarvet & eventuellt lidingöloppet också.. men seså.. varför vänta?

vill man så går det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91