everyone knows how you get famous

veckans avsnitt av the city var precis lika bra som jag väntade mej. nu kan jag knappt bärga mej till nästa veckas avsnitt. hahah. jag har en otroligt fin nyhet, anna kommer hit i helgen! & kanske följer annas söta mor, lena-britt, också me! gud vad härligt det ska bli att få ner lite mer på papper hur vår resa kommer att se ut. vi skall lägga upp budget & kolla rutten. detta är saker jag självklart inte kunnat hålla mej från att börja titta på redan nu! :)

ikväll har jag tänkt gå & lägga mej lite tidigare än de senaste nätterna. i morgon blir tredje dagen för mej att gå upp tidiiiiigt. det känns bra att utnyttja hela dagen & att få sej en go cykeltur ut till eurostop på morgonkvisten är ju heller inte helt fel! jag är glad glad glad, livet är fantastiskt!

godnatt godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91