friday i am not in love

men vill bli! så sjukt gärna. va inne & läste en blogg där ett par skiver bloggen tillsammans. de bor på olika sidor av jordklotet & de firar varenda månadsdag de har.. idag firar de sin tjugoandra & hur sött är inte det? jag vill också träffa den där personen att dela livet me.

idag har vart en lång dag.  började dagen me en massa telfonsamtal fram & tillbaka till halmstad fastigheter & banken.. och det ser ut att lösa sej me pengarna för dubbla hyrorna.. hoppas verkligen! sedan gick jag till biblioteket & satte mej & pluggade fysiologi tillsammans me camilla. efter det gick jag hem & åt lite lunch, pratade me karin & liselotte & mamma på telefon & sedan var det jobbet som gällde. nu sitter jag här helt utmattad & måste verkligen städa inför morgondagen.. då kommer ju anna & kanske också hennes mamma, mysigt! meen.. först ska jag nog se klart på lets dance & fortsätta ätandet av mina stackars nötter!

jag gillar livet igen, bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91