godkväll!

har precis skickat in en uppgift i rörelseapparatens skador som camilla, robert, bia & jag suttit & knåpat på idag. skönt när det är gjort & det ändå känns som man gjort uppgiften riktigt bra. fick äntligen mina böcker idag också, så nu är det bara att sätta igång, vilket jag lovat mej själv att göra. så från & me i morgon finns inga ursäkter. den här perioden ska gå bra. det har jag bestämt.

var ute & sprang i dag igen. ikväll. i mörkret. på galgberget bland en massa galna löpare. helt crazy vad de sprang. jag tog en kort runda idag.. hade tänkt åka & köpa en chokladkaka efter men jag avstod. hade massa mjölk jag var tvungen att dricka upp här hemma så det fick bli varm choklad istället. i morgon blir det vila från löpningen & spinning istället. får absolut inte tröttna på löpningen & dessutom kändes mina lår tunga efter söndagens långpass & gårdagens dubbel. men jag är riktigt nöjd me vad jag åstadkommer dessa dagar. jag längtar så himla mycket till sommaren. då ska jag vara hur grym som helst. det vill jag & då kan jag!

nu ska jag fortsätta se på friidrotten.. & sedan kanske läsa lite i stora löpboken. den är bra den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91