hej göteborg, with a pocketful of sunshine!

nu ska jag alldeles strax sätta mej på bussen som tar mej till göteborg. mysigt det ska bli att vandra omkring i göteborg me syster en solig dag som denna.. well.. jag hoppas det är sol där precis som här i halmstad. & att det är likadant i stockholm i morgon & på söndag. det här kommer bli en bra helg! sitter & lyssnar på natasha bedingfield.. & jag har sagt det förut & säger det igen, jag blir så glad av hennes musik!

idag i skolan fick vi göra några blodtryck- & pulsövningar. jag använde pulsklockan rätt mycket & fan vad kul det var, lätt att jag ska köpa en pulsklocka. sen ska jag bli massör också.. bara så ni vet! :) nej, dags att packa ner det sista, diska & sedan traska till bussen.

hoppas ni får en himla fin dag!


Kommentarer
Postat av: lenaaA

assnygg väska!! var är den köpt??

2009-02-15 @ 08:11:54
Postat av: lena

vartvart? så sjuukt snygg!

2009-02-19 @ 00:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91