hemma-förmiddag

jag stannade hemma från föreläsningarna idag. var så fruktansvärt trött & dessutom är de inte ens bra.. föreläsningarna alltså. det är någonting jag stör mej fruktansvärt på, tyvärr. lika bra att sitta själv me böckerna. dessutom fick jag nu lite tid över till att städa här vilket verkligen behövts! om en & en halv timma ska jag iväg & jobba & tjäna lite cash.  börjar bli mer & mer sugen på att ta sabbatsår från & me ihöst, men skickade iväg ett mail till vår programansvariga för att ställa lite frågor kring utbildningen. är jag klar pt efter hösten & jag är i sista klassen som får licensen vill jag vara kvar till dess.. annars åker jag gärna bort tidigare & åker till norge & jobbar i sommar. men som sagt.. vi får se vad som händer & vad kilroy svarar på förfrågan jag skickade igår.. ååh.. jag vill ha sommar, sol & varmt!

Kommentarer
Postat av: Moberg

Hejsan!

Nej, jag jobbade inget utan hade semester i 4 månader ;). Däremot jobbade min pojkvän i Australien 6 månader, rätt lätt att hitta jobb. Han hade väl 4 st olika under hela sin resa tror jag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91