im off to the beeed

gårdagen var så kul. först hemma hos hanna & sedan vidare till mej en snabb sväng för att hämta upp martin & mattias & sedan vidare till bulls. vi var helt galna! så kul vi har.. det är helt sanslöst. idag har dock vart en mycket lugn dag.. vakna, promenera, äta & ja.. sen gym faktiskt! jag vet att det inte är bra att träna dagen efter men jag var tvungen för min stämpels skull! sedan tränade jag väääldigt lugnt.. bara lite mage & biceps. inte en massa kondis idag inte. ikväll har jag vart hemma hos linn & fredrik & ätit middag tillsammans me dem & fredriks vänner [eller linn & mina vänner också men], vilka tillsammns bildar ett så himla gott gäng. de skulle vidare till mårtensson där det är premiär för det nya superfredag på mårtenssons. linn & jag stannade hemma & såg på film & dessutom kom camilla upp & sa hej också.

himla mysig kväll måste jag säga!


nu är det dags för mej att sova. i morgon blir det jobb & sedan off to göteborg för att möta upp carolina & mamma & sedan vidare till herrljunga. melodifestival-premiär i morgon också, mys! brukar ni titta på den? jag tycker det är mysigt när det börjar för då vet man att våren är på g, vilket såklart är lovely!

sov sött!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Åh tack detsamma! :)

Ja det ska bli underbart med Thailand och Kim tänker vi absolut hälsa på, ska bli så kul :)

Hoppas allt är bra med dig och att du har en fin helg.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91