in vino veritas

i vinet kommer sanning fram, så är det. dock tycker väl jag att man överdriver aningen mycket när man fått i sej endel alkoholhaltiga drycker. jag menar, det är faktiskt bevisat att känslor förstärks när man dricker. det man sa till någon i ett berusat tillstånd kanske är sant till en viss del.. men ibland tar man fan i lite väl alltså. hahah.. eller?

jag lovar er att någon gång under morgondagens kväll kommer jag uttrycka dessa ord utan att jag tänker på det. hahah, jag känner mej själv såpass. jag är en typiskt sån där som hänger upp mej på ordspråk & så..

en line vår föreläsare sa härom dagen har jag skrivit stort på mitt kollegieblock & det är minsann ingen överdrift.. i detta ligger enbart sanning;

angående sambandet mellan rökning & sjukdomar
frågan är inte om, utan när!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91