jag älskar att le såhär gott på kvällskvisten

jag sitter & letar efter vackra låtar till en vacker dag då ett vackert par skall vigas. jag har hittat en helt perfekt. jag skulle plocka ut några stycken & sen skulle de säga om det var någon de inte gillar.. men jag vet inte om jag vill.. det här kanske skulle vara en överraskning. tror faktiskt att den här låten är en låt de båda uppskattar. ååh. tänk om man får äran att ge en sådan där kärlek till någon någon gång.. vilken fantastisk känsla. att känna att den här personen ska jag dela resten av mitt liv me, det är verkligen det jag vill. det måste vara så oerhört coolt. jag blir alldeles varm av att bara tänka på det.. särskilt när jag suttit & lyssnar på kärlekssånger hela kvällen.. sökt på ordet love på spotify & fått flera tusen träffar.. bläddrat igenom & sen helt plötsligt.. finna den där sången som man känner är så perfekt. jag kommer ha svårt att gå & lägga mej ikväll.. känner att jag har hur mycket energi som helst & bara skulle kunna sitta & le hela natten.

jag blir nästan kär av bara tanken, av känslan.

men, nu kom en annan helt fantastisk låt på! åh, helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91