jag måste skriva detta om eufori

jag var inne på Erikas [tack frida!] & läste om dagen innan hennes mönstring. förresten erika, sjukt starkt jobbat! jag kom iaf & tänka på hur jag kommer känna dagen innan marathon. hur mina tankar kommer flanera i mitt huvud & hur upprymd jag kommer att vara. tänk vad jag kommer tänka.. har jag tränat tillräckligt.. vad kunde jag gjort mer? kunde jag gjort någonting mer? åh vad jag längtar.. åh vad underbart det kommer att bli.. vad grym jag är.. vad blir det för väder i morgon.. ja, allt möjligt. meen.. nu måste jag dra till linn, är redan nästintill försenad!

pusss!

Kommentarer
Postat av: Frida

För att få länken till ett annat namn istället för själva länken? Skriv din text: t.ex. Erika. Markera texten och klicka på Skapa länk. Där skriver du in länkens URL (http://erikssonerika.blogspot.com) Länkens namn är det som kommer att synas om man drar muspekaren över länken, så där behöver man inte skriva nåt. Klart :)

2009-02-18 @ 20:34:19
Postat av: Anonym

Aww tack! Det är ingens stöd som har värmt till så hett som dina fina ord! :) Och nog sjutton kan man alltid träna mer, men man får gå mer på känslan och självförtroendet. Du kommer fullfölja ditt marathon, för du har viljan. Det vet jag =)

2009-02-18 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91