jag vill jag kan jag orkar

kommande vecka skall gå förbi utan alla godsaker innehållande socker & förhoppningsvis också utan halsont. om jag är frisk i halsen i morgon ska jag springa längre än jag någonsin gjort tror jag. särskilt om det är fint väder & snön är helt borta. då drar jag till havet & njuter. jag ska jobba i morgon också. mellan åtta & tolv, vilket innebär att jag missar en föreläsning. trodde nämligen vi var lediga när jag tackade ja. men icke. under eftermiddagen blir det massa plugg tillsammans me camilla & förhoppningsvis då också den härliga löpningen. dock vet jag att det blir mörkt relativt tidigt [fast sent i jämförelse me för en månad sen!!] men ja, på ett eller annat sätt kommer jag lyckas lägga in den där underbara löpningen.. kanske borde göra det innan egentligen. får se hur jag känner mej när jag är hemma från jobbet.

tillbaka till mina dumlesnacks & beck.. vatten på det också. fy fan vad gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91