lillördag!

idag är det onsdag vilket betyder lillördag. har haft en fyra timmars föreläsning som senare blev tre timmar. skönt! efteråt satt jag tillsammans me min grupp i fysiologin & gjorde en dispositionsplan inför arbetet om alkohol.. kommer gå hur bra som helst tror jag! på väg hem sprang jag upp till linn en sväng. de har redan hunnit få det himla fint i lägenheten & idag skulle det tapetseras om. vi har en fika inbokad under eftermiddagen tillsammans me camilla [& joanna?] & sedan är det dags för mej att träna. spinning & body balance blir det idag. efter det kommer kanske linn [axelstjerna] över på lite kvällsmat. måste dessutom städa.

& en sak till.. det där me att vila från löpningen är svårt.. jag känner hur mina ben bara vill vill vill ut & springa, men nej.. idag får det räcka me spinning & bodybalance. ett tredje pass på raken är nog inget att rekommendera. [kommer senare dock!]

det snöar här nu. i halmstad. suck! åååh just det.. jag beställde från h&m i morse & jag hoppas hoppas verkligen att det kommer snart. längtar efter att få se hur skorna är. känner dessutom att jag behöver lite nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91