med sex månader kvar & kärleksförklaringar! mycket utropstecken också.

idag är det sex månader kvar till marathondax! så i morgon börjar den ordentliga resan. duktiga emelie måste krypa ut ur sitt skal & försöka få sej själv att förstå att det nu inte finns några genvägar. nu är det allvar mina vänner! :)

igår kom anna hem & eftersom jag befinner mej i herrljunga från igår till idag fick jag äntligen träffa henne igen!! så lycklig jag är när vi är med varandra [kärleksförklaring no. 1]! snart ska vi börja planera vår resa inför nästa åååår & jag kan inte vänta. tänk att  vi troligtvis skall umgås 24/7 i flera månader. fy fan vad underbart [kärleksförklaring no. 2]!

jag har faktiskt hunnit träffa en rad människor redan under min lilla blixtvisit i herrljunga.. habbe, erik & massa andra goingar tillsammans me anna igår kväll.. lena-britt & billan.. liselotte nu under förmiddagen!! :) & sist men inte minst.. mamma, carolina, pappa & caesar!!! wii, vad jag har det bra! dessutom måste jag ju bara få säga hur mycket jag älskar camilla, joanna & linn [kärleksförklaring nr. 3]!

någonting annat jag måste tillägga under detta inlägg är gårdagens melodifestival, vilken kväll! trist att hon programledaren inte är min favorit men så nöjd jag blev när emilia gick vidare till globen & att snälla snälla me ugglas gick vidare til andra chansen. de låtarna var bäst! dock anser ju jag att marie särnholt helt klart skulle gått vidare & alcazar skulle möjligtvis fått en andra chans.. i det stora hela, en härlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91