okej.. det blev lite sent inatt

när jag kom hem från mathilda vid tolv igår satte jag mej & tittade på några avsnitt lipstick jungle, vilken för övrigt är en sjukt bra serie! tiden rann iväg & snart var den halv fyra, dags att sova! vaknade vid elva idag & gick upp vid tolv, åt frukost & nu sitter jag här. ska snart ut & springa en lång runda & kan inte riktigt bestämma mej för vilken. blir nog samma som härom dagen. kanske till & me blir en lite längre runda idag!

efter rundan blir det dusch, städning & diskning! ikväll ska jag till christian & linda & kanske att jag hinner se ett avsnitt lipstick emellan.. hmm, kanske redan nu.. så jag inte får håll när jag är ute springer.. sol idag förresten. det glädjer mej något fruktansvärt, jag älskar att springa me solen i ögonen/ryggen.

ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91