om jag drömde om fanta & ramlösa inatt..

.. så kommer jag garanterat drömma om någon härlig resa den här natten.

jag längtar så förbannat till allt vi tänkt göra på den där resan alltså. & förlåt mej för att det blir så tjatigt, men det är verkligen det enda jag tänker på just nu. det & marathon i sommar. & lite på jobbet också. mest me tanke på att jag vill hinna jobba så mycket jag kan för att få ihop massa pengar till resan. dessutom är ju jobbet så himla kul! men för övrigt är resan det enda jag tänker på.. & det är väldigt mycket tankar som går genom mitt huvud, funderingar.. hur skall vi ha råd att göra allt vi vill? egentligen? australien.. fiji.. samoa [??].. hawaii.. canada & usa.. & man vill ju inte välja bort någonting. hahah. det funkar inte så.. men nej, nu ska jag sluta tjata så förbannat & gå & lägga mej istället. jag har ätit dumlesnacks & grejer så min mage håller på att spricka här..

ja herregud.. i morgon är det alltså måndag & en ny dag innebär ju den första dagen av resten i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91