om tårar & sånt fint

the fray är tillbaka me ännu ett fantastiskt album. jag minns så väl när jag hörde deras tidigare album & hur jag nästintill kunde gråta. jag fick en så otroligt bra känsla i kroppen & jag förstår inte hur de kan lyckas en gång till. goosbumps släng er i väggen, här är känslan någon helt annan. ungefär som idag när jag såg det sista avsnittet [som för tillfället finns] av lipstick jungle. fast den känslan var nog rätt annorlunda. jag grät faktiskt. jag är sån ska ni veta. gråter för allt & inget. allt från härliga sportögonblick till känslor i days of our lives till lyckliga människor i extreme homemakeover till egna känslor till att en serie jag älskar eventuellt ska stängas ner till låtar härliga som ingenting annat till tanken & illusionen om hur jag springer in i mål efter 42 kilometers löpning. ja, jag skulle nog kunna gråta till i princip vad som helst.

men jag tycker det är vackert att gråta, att våga visa känslor, så jag har inga problem me det! :)

jag har haft en fin dag idag. vaknade rätt sent eftersom jag satt uppe sent inatt & såg på en viss serie, vilken jag inte tror jag behöver nämna. kvällen hos christian & linda var förresten hur mysig som helst igår. de är så goa det är alltid lika mysigt att umgås me dem.. & tänk så nära vi står varandra.. & snart blir de ett.. i sommar närmare bestämt. jag är lycklig för dem & det där är ett tillfälle jag helt klart kommer gråta på.. om något! underbart fint me sådan vacker kärlek de ger varandra!

hade skola mellan 13-15 & efter det åkte jag hem till linn & fredrikt nya lägenhet & hjälpte till me lite klädrensning.. fick en hel del fint dessutom, tack linn! det känns som linn, camilla, joanna & jag kommer närmre & närmre varandra för var dag som går & ni skulle veta hur glad jag är att ha dem i mitt liv. det allra bästa är att jag är hundraprocentigt säker på att de alltid kommer finnas där.. det finns liksom inga tvivel på det. another cryingmoment är när vi sitter & pratar om allt fint vi gjort & hur mycket vi tycker om varandra, vad vi gett varandra under den tid vi känt varandra & hur vi för var dag som går lär oss saker från varandra. jag trodde nog aldrig att jag skulle bli en sån där tjej som hade ett tjejgäng jag hängde me. men se där! jag har inte bara ett tjejgäng jag hänger me, utan dessutom världens bästa! [&snyggaste! :]

oh, herregud. det blev ett långt inlägg. jag var ute & sprang i morse också. benen var aningen möra efter gårdagens pass men den lilla rundan gjorde susen. blev fem kilometer. under kvällen har jag vart på spinning också. svettigt & helt otroligt pass.. alltid gott! har slopat low carb bara så ni vet. ska sluta hålla på att mixtra för mycket me mat & bara försöka uppskatta mat som det är. jag tror man, eller iaf jag, mår bäst av att inte behöva planera för mycket matgrejer & bara ta det lite som det kommer. jag har hellre ett par extra kilon på rumpan än driver mej själv till ytterliggare år me en ätstörning. det är inte värt det för..


jag älskar livet, tycker det är helt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91