onsdag, i am in love!

åh, jag är glad igen. jag klarade nutritionstentan med bravur i jämförelse vad jag tänkt mej. åh, så glad jag är över det. sedan har jag fått ett av paketen från h&m också & skorna är lika jäkla fina som på bilden, iiih. längtar till vår ännu mer nu när jag dessutom fick min fina rosa scarf & marinblå-vita cardigan. att solen sedan visade sej när camilla, linn, ludde & jag var ute & promenerade gjorde inte saker sämre. man kan ha dåliga dagar & man kan ha bra.. idag är en bra. nu ska jag ta på mej träningskläderna & dra till sats på världens bästa spinningpass & sedan bodybalance. efteråt blir deet städning, helt klart.. ser ut som ett bombnedslag me alla utspridda kläder här hemma.

vi hörs godingar!



mer bilder får ni senare! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

lovely shoes!!:)

2009-02-11 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91