praying to the wrong god

jag tränade idag. spinningen gick bra fram till att jag fick världens magont.. jag kämpade på iaf & klarade mej igenom passet. efteråt var det dags för bodybalance, vilket är en mix av tai chi, pilates & yoga. mycket stretch, balans, men också styrka. mot slutet hade vi en härlig avslappning & efter att jag legat några minuter raklång me ryggen mot mattan kände jag en tår rinna längs kinden. det var mycket känslor som cirkulerade i mitt huvud & jag vet faktiskt inte riktigt vad som hände. det enda jag vet är att jag tänkte att det måste få ett slut. någonting annat jag vet är att jag tänker gå på bodybalance varenda jäkla vecka för fy tusan vad skönt det var. att känslorna visade sej helt oförberett för mej [& för andra?] gör mej ingenting. det är väl kanske en del av det sökande som sker i samband me denna typ av träning. att träna insidan.. det är minst lika viktigt som utsidan.

det vet ni va?

Kommentarer
Postat av: 035 gossip

Nu öppnar vi halmstads skvallerportal. Sitt inte och håll på smaskigt skvaller, när någon annan kan få skulden för att sprida det ;) Alla tips är anonyma. Sprid vidare! Vem vet, du kanske syns där inom kort?

http://035gossip.blogspot.com/

2009-02-05 @ 12:01:58
URL: http://035gossip.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91