resplanering!

idag vaknade jag upp på helt rätt sida. lite halvseg me tanke på den sena hemgången i natt vilket kan synas i mitt senaste inlägg, haha. jag är allt bra rolig! men tillbaka till uppvaknandet på den bra sidan.. jag känner inte av någon baksmälla över huvud taget. hade jag inte haft ont i halsen hade jag helt klart kunnat tänka mej att gå ut & springa ett par mil. jag skymtar dessutom solen från mitt fönster, lovely on a sunday!

någonting annat som är lovely är att sitta & planera en resa. jag är inne på kilroy & kollar runt kring hyrning av bil & så vidare i dels australien, dels canada & dels usa. men så minns jag.. pengar.. & student.. det går inte riktigt ihop.. men sen tänker jag vidare & förstår att jag jobbar fan nästintill halvtid på systemet & alla de pengar jag tjänar skall sparas! åh vad jag ska spara spara spara framöver. jag ska leva loppan på grejer som inte kostar! åh, vad jag längtar till nästa år vid denna tidpunkt.. då har vi nog befunnit oss i australien i ungefär en månad & vi lever livet. antingen sitter vi i en vinranka & plockar druvor eller så sitter vi på vingården me ett glas vin i handen.. kanske vandrar vi sydneys gator eller sitter på en segelbåt närmare whitsunday. vem vet vad vi gör, anna & jag? den där resan kommer iaf bli av & det är det som är det viktiga! för vad vi än gör, så gör vi det alltid me ett skratt.. ett leende.. en känsla.

fy fan vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91