sovmorgon utsuddad

det blir ingen sovmorgon i morgon heller. drar in lite cash & jobbar mellan 8-11 istället. kanske lika bra det.. & framför allt att jag väntar me joggningen ett tag då jag haft massa halsont fram & tillbaka vilket ni kanske redan läst tidigare. efter jobbet blir det lunch, föreläsning & massa träning! i morgon kväll blir det hela TRE pass om man räknar me fotbollen vi ska spela me klassen, vilket jag minsann tror kommer bli ett jäkla pass! där innan blir det spinning & bodybalance, love! i morgon ska jag dessutom få äran att låna bias pulsklocka & testa det på spinningen. sjukt hur kul det ska bli att se!

men.. dags att fokusera på dagens träning. känner mej laddad efter två goda goda fullkornsrutor me philadelphia & kalkon, perfekt mellanmål innan träning. blir nog ett satscorepuls-pass denna kväll faktiskt. vad gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91