this is the beginning of something new

hej hej hej.. i natt kom vi hem till halmstad vid halv tre & när camilla skickade ett  meddelande att föreläsningen var inställd idag blev jag faktiskt riktigt riktigt glad. särskilt me tanke på att jag alldeles snart ska iväg & jobba. den här veckan blir det jobb idag, fredag & lördag. de andra dagarna skall jag fylla me plugg & träning, så det blir inte mycket tid över till annat.  vad har ni för planer i veckan..? någon som vill dela me sej?

dags för mej att göra ordning lite frukost.. dock vet jag inte alls vad me tanke på att det inte finns särskilt mycket i mitt kylskåp just nu, men någonting ska jag nog kunna plocka fram!

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91