tisdag = the city!!

åh, idag är det tisdag, vilket känns underbart eftersom detta är dagen då ett nytt avsnitt av the city kommer ut på mtv.com. dock lär jag få vänta till sen kväll, precis som förra tisdagen.. men det gör mej ingenting. ska alldeles strax till biblioteket efter en förmiddag i skolan. har vart hemma & ätit & lagade till en utsökt körrförsås till unch. jag kan dela me mej av receptet men missade att ta bild på grund av att jag var så fruktansvärt hungrig. utan mat i magen kan man helt enkelt inte tänka lika bra som vanligt.

nej.. dags att läsa lite artikel innan det bär av mot bibblan.. ikväll blir det träning träning & gud som jag längtar. fettisdag idag, men min fettisdag sparar jag till lördag! dock blir det nog ingen semla då heller eftersom jag inte är sååå förtjust i det utan tycker bättre om gammal hederlig choklad! :)  den här veckan ska jag vara stenhård på veckodagarna. massa mat & träning & minimalt me socker. nu jäklar beach 2oo9.. som det låter varje år. hahah!

hoppas ni har en lika solig & fin dag som vi har i halmstad.. snart är det mars vilket innebär nästan vår, wii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91