underbart spinningpass!

wow, idag kändes passet heeelt underbart! körde som fan från början & när passet var slut var mina ögon rödsprängda på grund av all svett som runnit i ögonen. jösses vad jag svettades idag.

dags för dusch & lite matlagning.. sedan kommer min planering för denna vecka. det behövs verkligen känner jag!

ett litet tips innan jag ställer mej i duschen.. om ni aldrig testat spinning, gör det! ge det en chans.. ett par gånger.. detsamma gäller löpning. det krävs tålamod men fy fan vad underbart det är när man är igång. ah!

Kommentarer
Postat av: Moberg



Jag hade en 4 månader lång semester, inte illa ;) Däremot bodde och jobbade min pojkvän i Sydney i nästan ett halvår. Det är relativt lätt att få jobb där...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91