vacker tur längs havet

åh, vilken fantastisk löptur det blev idag. ni skulle sett himlen.. först helt klarblå & en stor sol som strålande me dess vackra strålar. när den sedan vad påväg ner blev himlen alldeles rosa, röd & orange, vattnet blev turkosblått & den del av halmstad som syntes från stigen längs havet sken vackrare än nånsin. till & me industrin såg fin ut. mm.. idag mindes jag varför jag blev förälskad & bestämde mej för att flytta till halmstad. jag var faktiskt tvungen att stanna upp & njuta där en stund. jag såg senare att ett par sett att jag vändemej om & bara stod mot solnedgången.. när vi möttes log dem. sånt tycker jag om! ja just det ja.. rundan blev förresten 16 km lite drygt, så visst klarade jag av mitt mål även denna gång. jag är grymt nöjd! tiden vet jag inte exakt, eftersom uret stannade ett antalgånger, men det blev nog någonstans kring 1,45h. idag förstod jag åter igen hur fantastiskt det är me löpning. helt klart min favoritträning just nu.. & det passar ju oerhört bra me tanke på att en massa löpning finns på schemat framöver.

gjorde en fantastisk middag ikväll också. kycklinggryta me haricote verts, paprika & curry. skulle även ha haft broccoli & spenat i men det hasde frusit något så fruktansvärt att jag var tvungen att slänga det. hädan efter köper jag färskt! eller också får jag helt enkelt frosta frysen.. det skulle verkligen behövas! till grytan serverade jag ekologisk fullkornspasta.

nej, dags att sova. först ska jag kolla upp hur det ligger till me konditionsövningen vi ska ha i morgon i skolan.. jag hade nämligen tänkt dra på spinning vid o6.45 i morgon bitti.. får se hur det blir. jag hade gärna gjort ett konditionstest!

godaste grytan fylld me protein, antioxidanter & massa vitaminer, mums!


Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh, ser jättegott ut! =)Jag tycker du är så duktig som tränar och kämpar så. Det är många som tappar fokus efter ett tag. Du är en klippa emelie :D

2009-02-18 @ 10:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91