vilken dag!

vilken dag det varit än så länge!

började dagen vid halv åtta me halsont och frukost. testade även testet jag fick från kicks igår på cliniques foundation. mycket bra, men aning ljus för min hy. tänkte gå & höra i stan om jag kunde på ett test på en nyans mörkare. vill att det ska bli bra när jag betalar dyra pengar för en sån där. det bästa me den var iaf att det inte ens kändes att jag hade på mej någonting när det kom på.. det har jag aldrig känt me en foundation förut!

dagen fortsatte sedan me att jag åkte till skolan för en övning i rörelseapparatens skador & efteråt åkte jag hem & la mej igen. ont i halsen som få måste jag låta bli & träna & frågan är om jag verkligen kan hänga me ut ikväll eller inte. till hanna ska jag iaf, det vet jag, men vidare.. får se. ja, men det är ungefär vad som hänt denna dag.. har ätit ett par apelsiner också för den som är intresserad. :) längtar till helgen då jag skall åka till göteborg & eventuellt möta upp mamma & carolina direkt efter jobbet på lördagen. efter det åker jag me dem hem till herrljunga & har en ordentlig pluggdag på söndag.

nej, dags för lite mat. kram till er!

Kommentarer
Postat av: kicken

Det var länge sedan du uppdaterade.. Undrar vad du gör??

2009-02-06 @ 23:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91