vin är härligt!

camilla & jag kom på en grej idag när vi satt & pratade lite på cyklarna innan spinningen började. me tanke på att jag springer göteborgsvarvet i maj & marathon i augusti blir det inte många eftermiddagar med vinglaset i högsta hugg vid varken havet eller på ängar denna vår/sommar. men vad gör väl det? när jag springer in på upploppen kommer det ändå vara sååå värt det & vet ni.. de där glaset me vin efter loppen kommer smaka godare än något annat vin någonsin. jag älskar verkligen vin, det gör jag & det tänker jag inte sticka under stolen me. hur underbar är inte känslan att korka upp en kall flaska australiensisk chardonnay, en fruktig & läcker flaska rosé eller en fransk bourgogne? ojoj, vin är härligt! [i rätt mängd skall tilläggas]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91