yes, im alive

jag lever & nu börjar csi NY. idag har vart en bra måndag, men ganska hektiskt. började me några timmars jobb på förmiddagen för att sedan plugga tillsammans me camilla. kom hem från biblioteket vid femtiden & drog till gymmet & spinnade en timma, lovely! nu har jag suttit en stund framför tvn & ätit goda mackor. fyra stycken ekologiska fullkorn/surdegs-skivor med linfrön i. helt proppmätt nu, men oj så goda de är.. dessutom jättenyttiga! nytt favoritbröd!

ska egentligen ha tvättid klockan tio men funderar om jag sk gå ner & titta ifall det finns en tod i morgon istället. är så himla trött & börjar redan klockan åtta i morgon bitti. på onsdag börjar jag inte förrän ett. skönt! då ska jag ut & springa på förmiddagen. hoppas bara halsontet håller sej borta. åh tisdag imorgon, vilket innebär nytt avsnitt av the city, me love! nu ska jag titta på csi & sen måste jag hoppa in i duschen.. & så tvätta då eventuellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91