dags för ny kurs!

goddagens! idag vaknade jag upp oerhört trött vid niotiden & bestämde mej för att få sova lite längre så länge jag pallra mej ut på en joggingrunda. & visst gjorde jag det. nu är det som sagt allvar som gäller när det kommer till träning. annars blir det en mycket mycket jobbig & hård sommar. fem kilometer blev det & efter idag är det dags att öka fem kilometer till sju. så, så är det! ikväll blir det spinning, vilket jag alltid längtar till.

har kursstart i fysiologi inriktning fysisk träning idag. ska blii sååå härligt me nya kurser & den här gången är jag bestämd om att jag skall börja plugga ordentligt i tid. inga ursäkter! detsamma gäller träning, mat & sömn. det är mina mål denna period. ska bli skönt att utvärdera när jag lyckats!

nej, dags att fixa ordning mej & sedan cykla bort. efter intro blir det en sväng på stan.. ska på jakt efter spinningskor bland annat. ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91