det är viktigt me pauser i pluggandet!

ja, det sägs att det är det. efter sisådär fyrtio minuters pluggande skall man ha en liten paus. passar ju bra att blogga lite eftersom min kära far nu samtidigt öppnade dörren så jag fick lite frisk luft! på tal om frisk luft.. vi tog en runda idag igen, carolina & jag. samma runda som häromdagen & jag tror att den uppmäter ungefär fem kilometer. idag var det kallt igen, cirka tio minus när vi var ute. men ack så skönt, så underbar tur. särskilt känslan efteråt. idag bjöds på bastubad & gulashsoppa med gott varmt bröd. inte dåligt hur bortskämd man blir här hemma.. & i morgon är det slut på det. då är det nämligen dags att fara hem till halmstad. 16.08 går tåget till göteborg & efter en timma där & förhoppningsvis ett par löparskor rikare bär det av mot halmstad central.

nu är det dags att fortsätta studera. just för tillfället läser jag om kroppens energimetabolism & substratutnyttjande. det finns ingenting jag längtar så mycket efter just nu som till när nästa vecka är över. vilket liv jag skall leva då, vilket liv!


finaste syster & jag [fast jag till vänster & carolina till höger]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91