det här me tjejer & skor

okej.. jag kan bli lite smått.. hmm, jag finner inte ordet.. trött på tjejer som håller på att tjata om att skor är så fruktansvärt fantastiskt & addicting. det måste ju bara vara en snodd grej från sex & the city! eller? nej, det där har jag aldrig riktigt förstått mej på, men snälla.. säg emot & berätta för mej vad det är som är så sjukt fantastiskt me dem? nej.. isabella löwengrip älskar & tjatar om dem.. kenza vad hon nu heter i efternamn, carrie uppenbarligen.. & såklart miljoner andra tjejer som har bara ääääälskar sex & the city.. men vad är det som är så sjukt special!?!?

snälla berätta för mej innan jag dööör?

 [oj då.. nu blev jag väldigt extas, för nu såg jag nämligen den där killen från lipstic jungle. ååååh, mums]

Kommentarer
Postat av: Sandra

JAG ÄLSKAR SKOR! men jag kan inte säga varför Eemelie för det vet jag inte,men det blir väl som en drog lr nått,haha! jag älskar skor,jag har 60 par ungefär det är så roligt!!men som sagt vet inte varför det är så roligt med skor..Tobbe tycker inte om att jag har så många för vi får knappt plats:P men ja det är underbart med skor..det är nog allt jag kan säga:) Puss SAndra.

2009-01-16 @ 13:32:12
Postat av: emelie

hahah, men det är en okej ursäkt. älskar man så gör man.. det är en känsla man inte skall bråka me! :) åh, vad kul att du läser min blogg. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91