ekologiskt odlat

vet ni hur mycket jag längtar till det är ljust om kvällarna nu? som fan! vet ni hur mycket jag längtar till nästa vecka är över? ännu mer. idag vaknade jag först 9.44 & somnade om & vaknade inte förrän 11.44! inte bra för min planering. jag hade tänkt gå & köpa löpskor & åka till jobbet på förmiddagen & sedan börja plugga vid tolvtiden. kanske till & me hinna gå en promenad eller en löprunda innan, men icke! jag satte mej på cykeln direkt & åkte till jobbet för att kolla mitt schema. efter det åkte jag & handlade massa goda & nyttiga saker. handlar ni ekologiskt? jag köper det mesta som finns i ekologiskt.det är bättre för både oss själva & miljön! så några kronor extra lägger jag faktiskt hellre på det! iaf.. hem, slänga i mej lite mat & sedan till biblioteket där robert & camilla satt & plugga för fullt. där satt vi fram till 17 & då var jag så fruktansvärt hungrig att jag inte längre förstod någonting av det jag läste. nu sitter jag här & har tänkt gå ut & springa om en stund. men jag vet inte..

linn frågade om vi ville komma & titta på lets dance hos henne sen också & det är klart jag vill! dock vet jag att jag borde sitta hemma & plugga.. stressad! redan fredag & på måndag är det tenta.. & sen på torsdag igen.. njae, vi får se hur det blir ikväll.

nu behöver jag lite frisk luft & positiva lyrics i öronen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91