generation fett

nu är jag tillbaka i halmstad. vemodig känsla när jag lämnade herrljunga & jag vet inte rktigt varför. troligtvis för det här me plugget.. & endel annat som hänt.. men nu känns det bara bra att vara tillbaka! laddad att börja träna som satan & bara leva gott & sunt. från & me i morgon får det var slut på slarvandet på mat & godisätande istället för det. nu vill jag ta hand om min kropp så gott jag kan, både fysiskt & psykiskt. i morgon blir det intervallpass med camilla. blev ingen jogging idag me tanke på att jag sprang i tisdags trots att jag inte skulle. dock är jag oerhört sugen, men vet att vilan är viktig för återhämtning & för väldigt mycket annat också. jag har ju faktiskt vart ute & gått & dessutom är det alltför halt för att springa runt på halmstads gator idag. iaf i mörkret. jaja, nu ska jag iaf plugga.. & stänga av generation fett. har redan sett dokumentären & det räcker att ha sett den en gång. bläsh. dock väldigt bra att se, riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91