genu valgum, genu varum, q-vinkel.. here we go

det går faktiskt rätt bra idag. två dagar kvar.. sen första tentan. jag intalar mej själv att det kommer gå braa. ingen idé what so ever att ens tänka att det inte kommer gå. för det är klart det gör & så här är det. går det så går det & går det inte så går det ändå..

jag var väldigt nära att försova mej i morse.. men tjugo i tio hoppade jag upp ur sängen klädde mej & cyklade iväg till gymmet för ett pass spinning. det var lite trögt i början, var nog inte riktigt vaken.. & dessutom väldigt hungrig, men det gick bättre & bättre. efteråt känns det ju alltid underbart & att åka hem & ätaaaaa är yumm. det är svårt att inte äta sej proppmätt på den egengjorda muslin från risenta. delicious & vetenskapen om alla dess nyttigheter som antioxidanter, fibrer.. vitaminer.. så kan man ju inte annat än bli glad av att äta den. a-fil till det.. inte lätt! den är för rinnig.. den "vanliga" är mucho godare & hey.. glöm inte att den ska vara ekologisk!

mums!

Kommentarer
Postat av: Paulinn

Hej! Kika gärna in på min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91