god morgon!

god morgon!

igår gick jag & la mej redan 21.30, vilket jag inte gjort sedan jag var sjuk i höstas. SKA få ordning på mina sovvanor nu! dock har jag vaknat upp ett flertal gången under natten & drömt massa konstigt.. en biverkning på att jag tidigare slarvat för mycket under en alldeles för lång tid!? jaja, ikväll ska jag också gå & lägga mej tidigt me tanke på att jag jobbar i morgon. för en stund sen kom linda hit & hämtade lite böcker & prata lite. blev även hembjuden till christian & linda på lite kvällsmys på söndag. :) nu sitter jag & funderar på vad jag ska göra för frukost.. kan inte äta någonting alltför tungt då jag tänkte gå ut & springa om en stund. ikväll blir det nog gymmet eftersom jag inte satt min fot där den här veckan. måste ju få mina stämplar så jag får en väska eller handduk, very important!

hoppas ni får en otroligt fin fredag!

psst. minns ni hur spännande dset var me fredagar när man var yngre? hoppas jag finner tillbaka till den känslan snart.. just nu känns fredag som vilken dag som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91