halvtid!

det har gått över en halv vecka på schemat & än så länge går det bra. tänkte skriva ett par ord om träningspassen jag gjort än så länge. nästa vecka tänkte jag utveckla & skriva lite mer om vad jag äter & lägga in lite recept. på tiden att jag börjar me det igen.. det ger faktiskt mej riktigt mycket inspiration själv. dock måste jag hitta laddaren till min stackars kamera.

måndag:

powerwalk - dagen inleddes me en härlig powerwalk i kylan. skogstur som det vanligast blir hemma i herrljunga, lovely!

löptur cirka 5km - otroligt skönt att sätta igång igen. temperaturmätaren visade 15 eller 16 minusgrader när carolina, min syster, & jag tog på oss kläderna & sprang iväg. kallt, men otroligt uppfriskande & vilken känsla efteråt, helt fantastiskt!

tisdag:

powerwalk - med liselotte, vilket alltid betyder högsta tempo = i like!

löptur inkluderande intervaller - lite mildare väder & jag hade mycket spring i benen denna dag. skulle ha vila från löpningen men kunde inte hålla mej. skönt! intervallerna gick över förväntan.

onsdag:

powerwalk - syrran & jag knöt skorna & tog en långpromenad i det vackra vädret. man skulle kunna säga att vi terräng-promenerade när vi korsade ängar hit & dit.. vilken härlig promenad, mysig också.. skogen såklart!

löpning - samma tur som på måndagen.. även denna gång tillsammans me syster, vilket radarpar vi är! underbar tur & me bastubad, gulashsoppa & underbara mamma&pappa väntandes på oss hemma i huset kunde det inte gå annat än bra. lite halt, men vi klarade oss bra i kylan!

torsdag, idag:

powerwalk - åter en dag inleds me en underbar powerwalk tillsammans me liselotte. tror inte det finns någon bättre start på dagen än en promenad.. & tillsammans me söta lotta blir det alltid bra! att sedan gå in & äta en god frukost.. mm, livet..


i morgon fortsätter äventyret, dont miss out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91