hundra procent ärlighet.

lika bra att blotta mej helt.. att vara hundra procent ärlig


jag tänkte bryta ett mönster & inte säga.. "på måndag ska jag börja mitt sunda liv så nu kan jag frossa hela helgen..", utan från & me imorgon torsdag ska jag påbörja min lilla resa mot socker. jag tror faktiskt på allvar att jag har sockerberoende & det är fan inte kul alltså. jag tänker göra mej fri från det nu. vill inte ha några som helsta beroenden. [ja förrutom syre & sånt som är måsten] det kanske börjar bli uttjatat, men faktum är att jag hellre skriver än att håller det hemligt..sen om ni gillar det eller inte.. det får stå för er. ja, det har gått långt nu. igen. jag byter ut mat mot godis & det är någonting jag ogillar skarpt. de senaste dagarna har jag ätit enbart socker & ett par knäckebröd och ja, druckit vatten & te. detta leder varken till välmående eller förbättrade resultat vad gäller min träning. inte konstigt att jag är trött & hängig. dessutom är ju jag en sund person, i grund och botten, vilket får mej att bli ännu mer ledsen. nu har jag dock bestämt mej för att komma tillbaka på rätt spår.

tyvärr tror jag att jag, som inte förespråkar förbud, måste hålla mej borta från allt vad gäller socker. detta inkluderar mörk choklad ett tag framöver, vilket inte alls kommer att bli så lätt jag hoppas det blir. men jag ska fan palla.. jag tänker ha grymt tålamod & vara starkare än någonsin. nu skall det bevisas, inte bara för er, utan framför allt för mej själv att det faktiskt går att lägga sockret på hyllan hur jävla mycket godisgris man än är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91