i could travel the world.. easily

god kväll/natt mina godingar! ingen svarade på det föregående inlägget kring skor så jag antar att ingen av er som läser min blogg känner så inför skor? lockar kommentarer.. det är natt igen & jag sitter vaken som vanligt. det där me tidiga kvällar & morgonar får börja nästa vecka. då jäklar! i morgon blir det intervallpass tillsammans me camilla på sats klockan 10 så det är bäst jag går & lägger mej nu.

jag känner såhär.. att efter london vill jag till new york.. till LA.. till vancouver.. till Rom.. till sydney.. till melbourne.. till mm.. många många många ställen.. vem vet.. en dag kanske detta blir en rese/tränings blogg  [giving hints]

sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91