jag älskar att handla mat!

åh. i morgon har jag tänkt göra en storhandling. först drar jag till ica & handlar massa godsaker som sesamfrön, kryddor, lax, tonfisk, kyckling, kalkon, quinoa, cashews, egenmix musli, hericot verts & sedan till torget & köper ytterliggare godsaker som apelsiner, citron, salladsblad, tomater, paprika, purjolök, vitlök & massa massa annat gott. åh, hittat en massa läckra recept som jag skall skriva in i min snart invigda inspirationsfyllda matbok. åh. sånt här är så kul tycker jag!

tycker ni om att laga mat?
det gör jag & nu tänker jag bannemej börja laga mer mat igen! ni ska få ta del av det. tänkte lägga upp recept & bilder åtminstone ett par dagar i veckan, nice hah?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91