kärlek to my people!



vi hade en såå mysig kväll igår på pio. maten var utsökt, likaså vinet & sällskapet främst. till råga på allt kom dessutom ljungberg & slog sej ned vid bordet bredvid, trevligt! [han hade en fruktansvärt ful militärskjorta på sej. så killar: ta inte på er det! inte hett någonstans.. jo möjligtvis under militära förhållanden men aa, you get it.] efter ett par timmars skrattande, ätande & pratande gick vi vidare till gastons för ett glas vin. efter det gick christian & jag förbi mathilda som hade feeeest där camilla, joanna & alla andra girls i gänget [förrutom linn :(] fanns tillgängliga. mycket roligt, vilket resulterade i att jag följde me till morfars där kvällen sedan avslutades. så himla kul & mysig kväll!

idag var det segt när jag vaknade. gick upp & åt frukost me mamma & sedan åkte vi & handlade vackra tulpaner & hämtade sedan christian för att senare ta en promenad längs me havet. bitande, men friska vindar där nere, vilket kändes bra då detta gjorde att jag piggnade till. & som ni kanske redan vet så älskar jag havet! efter promenaden åkte vi & köpte pizza & sedan var det dags för mamma att åka hem. tack mamma för en underbar helg.. du är verkligen världens bästa!! tack också christian, linda & alla mina underbara vänner för att ni är så sjukt fina! älskar er såå mycket!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91