london calling!

sitter & tittar lite på SATC, kunde inte låta bli när jag såg att det var på tv. ska börja packa snart, me tanke på att det är i morgon bitti vi åker. jag längtar sjukt mycket till vi är där!! tänk när anton & jag åkte dit i somras.. för att se john mayer. vilken dag det var. den 28 juni 2oo8. wow. jag kommer aldrig glömma den. helt underbar & solen sken som aldrig förr. jag var nog rätt kär den dagen. jag minns hur jag darrade av lycka när han kom in på scen & hur tårarna inte kunde hållas ur mina ögon när waiting on the world to change hördes spelas.. jag minns hur vemodigt det kändes när mayer gick ur ur rampljuset & ned från sen. jag var alldeles lyrisk, sorgsen, tom, fylld, glad & ledsen på samma gång. det kändes konstigt. när fotografer senare berättade för oss att de väntade på honom utanför ett hotell vi gick förbi väcktes känslan av nervositet, glädje & spänning igen. när vi lämnade hotellet någon timma senare var jag ännu lika glad. jag visste då att det var första, men absolut inte sista gången jag såg honom.



men som sagt.. i morgon åker jag dit igen!! & även denna gång tillsammans me några av världens underbaraste människor.. linn, joanna & camilla såklart. åh åh åh.. så kul vi ska ha. kärlek cause we love eachother!!


avslutas gör detta inlägg me en eloge till liselotte som gjort någonting grymt bra idag! jag är stolt över dej mina söta söta vän!! du är så bra!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du har en jätte fin London vistelse. Är rätt avis :)

det är bra med mig!

Längtar som tusan till värmen, inte långt kvar nu.

kram

Postat av: Anna B

Hej gumman!

Hoppas ni far det kul i London.. Vi hors om inte sa lange nu! :)det ska bli sa roligt att prata med dig igen! pussar och kramar

2009-01-27 @ 10:23:47
URL: http://annapunktb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91