mycket fin tisdag



en mycket bra tisdag skulle jag vilja säga. först föreläsning om cellen, vilken var riktigt intressant. efter det åkte jag hem & åt lite eftersom jag råkade försova mej lite. ett par timmar senare sprang jag ut en runda.. blev ungefär fem kilometer. hade jag haft bättre löpskor då hade jag garanterat sprungit längre. det känns som jag gör framsteg! efter joggingturen mötte jag upp linn & gick en stund på stan tillsammans me henne. bytte mina löpskor till ett par andra, minst lika bra enligt mej själv. :) också nedsatta & mycket bra enligt säljaren. dessutom hade jag ett väldigt bra löpsteg sa han, då jag fick testa skorna på ett löpband. tack tack! efter det gick vi & köpte brun utan sol spray inför london & sedan gick vi till espresso house & myste lite ute me filtarna på. himla skön luft & solen tittade till & me fram. den har man inte blivit bortskämd me det senaste så det kändes helt underbart!

ikväll blir det mys hemma hos mej tillsammans me the london crew. fy fan vad kul vi kommer ha i london.. jag har världens bästa vänner, thats for sure. ni gör mej så lycklig! iiih. ne.. dags att börja ladda inför spinningpass & lite styrka. byter ut powerwalk på mot spinning eftersom mitt joggingpass blev lite kortare än planerat. kanske springer lite på löpbandet på gymmet me.

ha det gott godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91