plocka fram viljan, modet & lite jävlar anamma!

jag tror bestämt rundan blev nästan en mil idag. kände mej rätt tung igen, men flåset är fortsatt bra. måste börja dricka mer vatten.. helt klart! men, precis som vanligt, är känslan efter obeskrivligt skön. jag måste säga att jag inte njöt sådär mycket som jag ibland gör under springandets gång idag.. men men, det kommer.. det kommer!

ja just det ja.. jag tänkte på en grej när jag sprang.. jag lyckas alltid springa åt det håll me flest uppförsbackar & när jag  tänkte att jag nästa gång skulle springa åt det andra hållet så frågade jag mej själv.. men varför då? varför ta den "lätta" vägen? uppförsbackar leder till bättre resultat.. & så är det me allt i livet. vill man bara ta sej upp för den där backen & har i bakhuvudet att det kommer att gå & att det senare kommer leda till någonting bättre så klarar man det! hur jävla brant backen än är! att man är trött när man kommer upp är inte konstigt & resultatet kommer inte på en gång, utan kanske nästa gång du springer samma runda. eller flera gånger efter. tålamod, mina vänner, tålamod. men viljan, modet & den där jävlar anamman måste finnas där.. & det finns det, hos oss alla.. om vi bara orkar plocka fram det!


till amanda.
självklart kan du få kontakta mej angående utbildningen!
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91