sammanställning av första veckan!

måndag:
powerwalk - dagen inleddes me en härlig powerwalk i kylan. skogstur som det vanligast blir hemma i herrljunga, lovely!

löptur cirka 5km - otroligt skönt att sätta igång igen. temperaturmätaren visade 15 eller 16 minusgrader när carolina, min syster, & jag tog på oss kläderna & sprang iväg. kallt, men otroligt uppfriskande & vilken känsla efteråt, helt fantastiskt!

tisdag:
powerwalk - med liselotte, vilket alltid betyder högsta tempo = i like!

löptur inkluderande intervaller - lite mildare väder & jag hade mycket spring i benen denna dag. skulle ha vila från löpningen men kunde inte hålla mej. skönt! intervallerna gick över förväntan.

onsdag:
powerwalk - syrran & jag knöt skorna & tog en långpromenad i det vackra vädret. man skulle kunna säga att vi terräng-promenerade när vi korsade ängar hit & dit.. vilken härlig promenad, mysig också.. skogen såklart!

löpning - samma tur som på måndagen.. även denna gång tillsammans me syster, vilket radarpar vi är! underbar tur & me bastubad, gulashsoppa & underbara mamma&pappa väntandes på oss hemma i huset kunde det inte gå annat än bra. lite halt, men vi klarade oss bra i kylan!

torsdag:
powerwalk - åter en dag inleds me en underbar powerwalk tillsammans me liselotte. tror inte det finns någon bättre start på dagen än en promenad.. & tillsammans me söta lotta blir det alltid bra! att sedan gå in & äta en god frukost.. mm, livet..

fredag:
löpning: tillbaka i halmstad & under kvällskvisten blev det en löptur. har ingen aning om hur lång exakt, men skulle tippa på runt fyra kilometer. härligt!

cykel 40 minuter: en lugn & relativt kort cykeltur. skönt me frisk luft & välbehövligt för pluggandet!

lördag:
spinning: hoppade upp ur sängen efter att jag höll på att försova mej.. men.. jag hann! & det känns helt underbart att äntligen kommit igång me spinnigen igen.. jag vet inte om ni förstått det ännu men.. jag älskar spinning!

söndag:
löpning 10km: förmiddagslöpning med brorsan längs me havet. jag älskar havet, jag älskar löpning.. behöver jag säga någonting mer? jo, det behöver jag faktiskt.. det var tungt idag.. riktigt tungt!

promenad: lugn & stillsam promenad tillsammans me camilla & ludde.. men hey, allt räknas! underbart!



jag är minst lika laddad inför kommande vecka gällande träning. dock vet jag att det kommer bli lite mindre av det. tentavecka.. men.. på fredag är det över & i cant wait! hoppas ni haft en riktigt fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91