six days to go

idag är det bara sex dagar kvar till vi drar till london, bara så ni vet!

intervall-passet var braaa.. men inte riktigt lika hårt som det brukade vara.. men nästa gång får jag slänga på lite tyngre vikter på stången & köra lite hårdare själv. man ansvarar faktiskt själv för sin egen träning även i gruppträning! fast å andra sidan ska jag försöka att inte bygga så mycket mer muskler.. behålla de jag har, men samtidigt gå ner elite i vikt. detta för att det ska bli enklare för mej att springa. meeen.. man behöver inte vara en tråd för att palla ett marathon. det ska jag visa!  men jag vill heller inte springa runt & pusta hela loppet, utan kunna njuuuta av naturen & njuta av stunden. det är så jag vill ha det.. i livet. ååh.. jag längtar så till våren. fasen vad mycket jag ska springa. jag ska kämpa som fan för att det ska gå bra.. & me bra menar jag att jag vill ta mej genom ett marathon.. hur grymt är det inte? förstår ni hur stolt jag kommer vara?

dags att kolla igenom vårt arbete om transfett.. jag har redovisning efter seminariet idag. wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91