tio tunga kilometer

yees.. det var ett väldigt tungt pass idag.. benen kändes så oerhört tunga.. dock är jag så grymt nöjd me att jag fullföljde 10 kilometer & verkligen kämpa mej in i mål. klarar jag en mil nu.. efter all julmat & godis.. & kanske lite mindre träning än vanligt [!!] så klarar jag helt klart marathon om sju månader! det är jag säker på. dessutom tror jag det satt i lite efter att jag tränade spinning igår & helt klart på grund av för lite vätska & alldeles för lite mat! helt klart. jag måste skärpa mej! meeen.. nu sitter jag iaf här hemma, stolt & har massa energi till att plugga hela eftermiddagen & kvällen. funderar på om jag ska gå & köpa lite dumlesnacks & kanske en mörk chokladkaka. mums. kanske skulle unna mej det nu när jag klarat att vara utan godis i några dagar. :) yeah, får se.. nu ska jag iaf steka en go bit lax & koka lite pasta.. blanda det tillsammans me lite soltorkade tomater, fetaost & paprika

sounds good huh?

& tack förresten brorsan för att du palla me mitt tjat om mina tunga ben, hahah.. det blir bättre så jag hoppas det blir ett par till rundor tillsammans. gött när man kan peppa varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91