träningen får vänta

usch, vad jag ogillar tentavecka, men desto skönare när den är över! dock får min träning lida av detta.. idag hade jag tänkt gå på spinning, men det blir inget me det. känner att jag behöver plugga så mycket jag kan det sista. satt på biblioteket mellan tio & tre & behövde sen gå hem & äta lite & så.. ska alldels snart åka iväg till camilla & robert för massa plugg plugg. kanske kan få me mej camilla & ludde på en liten promenad till maxi senare. lite choklad behövs såhär i tentatider! ska sitta uppe sent i natt & plugga då jag ofta pluggAr som bäst på nätterna..

tentan är inte förrän klockan halv fem i morgon eftermiddag!

nej, träningen får vänta till fredag förmiddag.. åh, vad jag längtar! & i helgen kommer mami hit också! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

lycka till med tentan!!

Postat av: S A N N A

jag måste säga att du har en finfin blogg sötnos! :*

2009-01-14 @ 19:16:47
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91