veckans såklart

kommande vecka fortsätter träningsschemat inför marathon enligt planerna,

vilka ser ut såhär:

måndag
fm: löpning
em: spinning

tisdag
fm: styrka & powerwalk
em: löpning

onsdag
fm: powerwalk/löpning
em: spinning

torsdag
fm: powerwalk
em: löpning & styrka


på fredag morgon åker camilla, joanna, linn & jag till london så därför har jag lagt in lite extra hårt schema kommande fyra dagar. personligen tycker jag det är rimligt, men pallar man inte & inte tycker det är så sjukt kul som jag gör ska man nog i detta tidiga skede vara lite försiktig me dubbla pass på en dag. detta me tanke på att det finns risk att tröttna på träning, vilket inte riktigt passar sej när det viktigaste är en jämn & hållbar träning inför marathon. & på tal om marathon så lutar det nu också mot att jag springer lidingö-loppet som går av stapeln i höst. ett terränglopp jag gärna skulle springa!

kör hårt i veckan! men glöm inte att äta, dricka vatten & sova mycket också. dessa råd är även någonting jag bör ta till mej.. särskilt det sistnämnda då jag alltid varit något av en nattuggla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91