victoria secret show next?

jag var hos marlene, robert & michael ikväll & marlene och jag satte oss efter en god bit lasagne som de lagat & tittade på reprisen av victoria secret fashion show, vilken jag också såg härom dagen. sjukt bra show by the way! gillar att modellerna faktiskt har lite vackra former & dessutom ett leende på läpparna. inte ofta man får se på podiet. helt plötsligt kommer michael till tvn & utropar.. emelie, ska inte du vara me där? man tackar! jo, jag borde ju! eller vad säger ni, hahah, kanske, efter ett par centimeters växande vilket jag inte vet hur skulle hända & efter ett antal kilon förlorade vilket jag inte känner för att gå ner för det. eller jo fan, det kanske hade vart värt det. vilka vakra kreationer de får bära. & vilket röj. inte illa!



[kunde inte finna någon bild från den nyaste showen, men heidi klum lika vacker som vanligt!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91