vilken fin dag!

vilken underbar löptur!

carolina, min syster & jag bestämde oss snart efter att vi kommit hem efter vår shoppingtur i gällstad tillsammans me mamma & pappa att vi skulle ut & springa. fem kilometer blev det i femton minusgrader. vilken luft! friska vindar & en kyla som riktigt bet tag i kinderna & gav färg. att sedan komma in på upploppet med vetenskapen om att vi snart skulle få ta en varm dusch & sedan sätta oss i bastun för att sedan avnjuta god bruscetta gjorde inte saker svårare. en heeeelt fantastisk tur, som jag älskar löpning!

nu sitter vi tillsammans & tittar på anne på grönkulla & efter det ska vi se mamma mia. ljusen är tända & om en stund kommer anna förbi.. och jag har i bakhuvudet att jag hela tiden borde plugga & att jag ska.

jag ska, tro mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91